top of page
Search
  • Ana

Milka


Svima će na pamet pasti čokolada, ali znaju li ljudi da je ime čokolade zapravo došlo od jedne žene po imenu Milka? To se barem priča. Ono o čemu pišem ja jest jedna posebna Milka u mojem životu, koja sa devedeset i dvije godine priča nevjerojatne priče iz svoje mladosti- moja nona. U te devedeset i dvije godine, bez mijenjanja mjesta boravka, promijenila je tri države (rodila se u Italiji, udala u Jugoslaviji, živi trenutno u Hrvatskoj), naučila tri jezika (uz materinje istarsko narječje, priča hrvatski, talijanski i njemački), svjedočila je povijesnim trenucima (Rommelov ulazak u Istru)...Priče koje priča nona Milka su nevjerojatne, a kad ih budem pričala svojoj kćeri kad bude veća, bit će još nevjerojatnije. Neizmjerne sam sreće što sam je imala priliku upoznati i vidjeti kolika je ona velika ličnost bila i ostala! Na leđima nosi veliki teret povijesti, tako malena nonica, od svega metar i šesdeset.




6 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page